Inkomstenbelasting 2021

Het is weer tijd voor de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting 2021.

Checklist voor de aangifte

Hieronder zie je een een knop om de checklist te bekijken, zodat je kunt nagaan wat je moet aanleveren. Kijk wat op jouw situatie van toepassing is en lever alleen die documenten aan. Het is van belang dat je belangrijke veranderingen goed aan ons doorgeeft, want de aangifte wordt ingevuld op basis van de gegevens en informatie die wij van jou hebben ontvangen.

Vernietigen gegevens (AVG)
In het kader van de privacywet worden alle documenten na verwerking van de aangifte door ons vernietigd. Zodra de aangifte is voltooid kunt u deze inzien op Mijn Belastingdienst. Wij sturen het aangifterapport niet per mail, maar enkel de factuur.

Kosten
De kosten bedragen € 69,50 incl. BTW. Dit is een totaaltarief voor alleenstaanden en partners.

 

Stap 1 – Begin met aanvragen van de DigiD-machtiging

We kunnen je aangifte niet verwerken zonder geldige machtiging. Deze vraag je heel eenvoudig aan en kun je opslaan in PDF. Stuur deze mee met je stukken. Heb je een partner? Dan dient hij/zij ook een machtiging aan te vragen.

Let op! Zorg dat je ons ook machtig voor alle jaren, zodat wij de vorige aangifte kunnen inzien.

Stap 2 – Verzamel documenten

Het is belangrijk dat we weten wat er vorig jaar in je persoonlijke situatie is veranderd. Om je hierbij te helpen kun je gebruik maken van onze checklist. Wij verzorgen de aangifte uitsluitend op de door jouw aangeleverde documenten. Zorg er dus voor dat niets ontbreekt.  

Stap 3 – Verstuur de documten

Heb je alle stukken verzameld? Dan kun je ze versturen naar ons kantoor. Stuur ze naar het mailadres: administratie@hypotheeklijn.nl